2012. október 13., szombat

Caught My Husband Online Dating


Hi Meredith,

Én már a férjemmel 12 éve, és feleségül vette a majdnem 10. Én 34 és van két gyerek. Néhány hónappal azután, hogy a második megszületett, én történt meg a társkereső oldalon, nyitva hagyta a férjem laptop. Már nem csak hozott létre profilt, hanem megfelelt számos nők keresnek, hogy egy intim fellángolás. Ez egy díjazás társkereső típusú oldalra.

Van még néhány dolog folyik az életünkben. Ő befejeztem a tanulmányait. Nemrég költözött egy új állam, hogy közelebb legyen a családom. Mi még soha nem volt egy nagy szexuális élet problémái miatt mindkét oldalon. Ez valami olyasmi, amit mindketten próbáltak dolgozni, ki-és be. Úgy érzem, a kérdés inkább az ő oldalán, bár (fizikailag többnyire). Ez engem rettenetesen csalódott az elején, de megtanultam együtt élni vele, mert azt hittem, minden más tökéletes volt. Ő volt figyelmes, segítőkész, mindig emlékezett évfordulókat és mindig volt valami különleges terveznek. Mi vagyunk a jó barátok, csodáltam és tiszteltem őt, és én bíztam benne teljesen.

Amikor szembe vele a honlapon, rájöttem, hogy ő már csinálja hat hónap (az idő a második lányom egy hónapos). Azt mondta, hogy soha nem állt szándékában, hogy azt bárhová, de ő felel az egyik nő egyszer. De nem tudom, mennyit higgyek neki. Amikor először megtudtam, kértem őt, hogy ne nyúljanak semmihez az ő profilját, amíg nem volt időm gondolkodni rajta. És amikor végül úgy döntött, egy pár nappal később, hogy szükség van, hogy menjen át a helyszínen, és megtudja, milyen mértékben az ő árulását, azt tapasztaltam, hogy ő megváltozott néhány dolog, hogy hang le, hogy mit tett. Ez aláásta a bizalmat tovább, mert ő megígérte, hogy nem változtat semmit a helyszínen. Most azt hiszem, nem is hiszem, bármit mond.

Nem tudom, mit tegyek. Ő egy jó apa. Azt mondta, soha nem fog újra meg újra. De a bizalom elveszett.

Nem tudom, ha tudok elhagyni őt. Nem akarom, hogy a gyerekek nőnek fel egy törött család, és biztos vagyok benne, nem akarom, hogy újra férjhez, vagy bármilyen más férfi az életemben. Mindig is a házasság ellen, és úgy érezte, hogy ez csak azért, mert a férjem annyira kivételes, hogy az értelme (apám elhagyott minket, amikor gyerekek voltunk.) A válás is okozhat sok szívfájdalom mind a család (vagyunk olyan ország, ahol ez nem gyakori).

Ez nagy dolog, vagy ez egy üzlet megszakító? Én nem igazán senki beszélni. Nem akarom mondani a családomnak, mert attól félek, hogy meg fog állni tiszteletben őt. Megkértem, hogy jöjjön tiszta a szüleivel, mert ez engem érzem ez egy jel, hogy igazán bűnbánó. (Nem vagyok vallásos.) Már két hónapja, mert én találtam ki, és ő még nem csinálta még. Ő látta a pszichiáter, és azt mondta neki élete történetét, hogy több egy váll, nyafog, és sírni, mint valaki, aki tartja őt felelősségre azért, amit tett.

Mehetünk együtt élni, és megtalálják a módját, hogy ez elviselhető, vagy kéne lépni? Igazam van az ragaszkodott hozzá, hogy ő mondta a szüleinek, vagy legalább valaki, aki tartja őt számon? Elvesztette a lehetőséget velem, mert én már megtudtam magam. Mit kell tennem, hogy ez a helyzet élhető?

- Keresi a válaszok, Massachusetts

A: Nem vagyok meggyőződve arról, hogy a dolgok jobban, ha azt mondja a szülei, LFA. Persze, kapsz néhány ideiglenes öröm nézni valaki mérges rá, de akkor mi van? Ne gondold, hogy ő fog tanulni a leckét a vall. Ne gondold, hogy a szülei is megszégyenítse őt, hogy egy jobb ember.

Azt akarom, hogy beszéljen a belső kör az összes e, mert mindkettőnek szüksége van támogatásra. Felejtsd el a megváltás és a büntetés dolgokat egy kicsit, és összpontosítson segítségkérés az emberek, akik szeretnek téged.

És kérlek, ne feltételezzük, hogy a pszichiáter csak ül körül, és érvényesítése őt. Ez nem így kéne menni. Mondd meg neki, hogy szeretne csatlakozni vele ezek a megbeszélések. És kérlek, lásd a terapeuta a saját. Terápia egy jó dolog.

Bárcsak mondani arról, hogy kibír, de én csak nem tudom eléggé, hogy mi történik a fejében. Csak annyit mondhatok, hogy meg kell találni az embereket, akire támaszkodhat. Te közelebb lépett a család az oka. Ez nem idő elszigetelten.

Is tudják ezt: Broken családok rossz, de így is feszült, bosszús családok együtt maradnak anélkül, hogy a szeretet és a bizalom. Be kell, hogy kitaláljuk, mit fog neked boldog szülő. Ez a legfontosabb dolog. Segítség keresése és elkezd kérdezősködni.

Olvasók? Gondolatok a lány azt mondta neki, közösség és elmondja neki a szülei? Mi a helyzet a szexuális élet? És az online társkereső? Lehet egy pár túllépjünk ilyen árulás? Segítség.

- Meredith

데이트 웹 사이트는 게임과 함께 발명 해