2012. október 13., szombat

Biztos, hogy készen állsz a Trip to Cougar Town?


Azáltal, Nathan Hale Williams

Anyám hívott egy nap egy pár évvel ezelőtt egy mogorva hangján szégyen. El kellett valamit mondani. "Tegnap este volt egy álmom egy férfi," mondta. Nyilvánvaló, hogy nem láttam a problémát, és egészen boldog. "Nos, van még. Ő egy sokkal fiatalabb férfi. "Mégis, nem láttam a kérdést. Aztán azt mondta: "A fiatalember volt Usher. Nem bánná, ha valaha randiztam egy fiatalabb férfi? "Miután kontrolling én nevetést, azt biztosította neki, hogy nem, különösen, ha azt Usher.

Nemrég, az egyik nővérem-barátok hozzám hasonló valós dilemma. Ő találkozott egy férfival, az egyik népszerű társkereső oldalak, de ő 13 évvel fiatalabb nála. Ő elment egy időpontot vele, és nagyon érdekel. Mégis, nem tudott az ő korában. "Ő az azonos korú, mint a [öccse], ez a bruttó," mondta. "De, édesem, ő nem a testvéred", feleltem. Mindig van egy expanzív kilátás társkereső és szeretet, úgyhogy tényleg nem látni a problémát. Ha az ember érett, tette boldoggá, és tudta tartani a saját, majd az ő korában tényleg nem számít. Mindannyian tudjuk, hogy sok a "40-asok", hogy cselekedjen a cipő mérete, és nem az életkor.

Sőt, amit ő leírta a srác élete együtt - egy nagy munka, nincs gyerek, egy erős családi háttér. És a lány számla, jól volt. Az egyetlen kikötés az volt, hogy bár lehet, hogy érett, papír, és közben az első benyomások, mintha adjon meg egy hosszú távú kapcsolat vele, ő mindig, hogy korának figyelembe, amikor ítélve tetteit.

"De azt mondtad kora nem számít," ő kétségbe. Igaz, de miután egy kapcsolatot valakivel, aki 10 évvel idősebb, azt is tudta, hogy voltak bizonyos szempontok is beszélve. A 26-éves múltra visszatekintő, voltam egy sikeres ügyvéd volt a jogszabály együtt is. Én azonban még mindig 26, amikor belépett a kapcsolatot. És gyakran, a társam feltételezte voltam elég érett, hogy bizonyos döntéseket, hogy nem voltam. Én szakmailag érett, de nem annyira személyesen. Én szentelte egész életemben megvalósítása az iskolában és a munkahelyen, de én még mindig nagyon sok az én 20-as évek. Adtam nővérem barátjának néhány példát arra, hogyan jött fel a kapcsolatom, és a kérdéseket is okozott. Ezzel azt mondta, minden ember más, és a tapasztalatom nem volt feltétlenül a szabály.

Én ösztönözni nővérem ismerőseit, hogy vizsgálja meg a kapcsolatot vele. (Ők már ki látna dátumokat, és hogy továbbra is jól megy.) Ő volt semmi vesztenivalója, és sokat nyerhetnek. És egy kis fiatal szerelem talán egy kis buzdító benne lépésben, igaz?

Azt mondom, hogy következetesen társkereső nehéz mindenki számára. Minél több korlátozásokat vedd fel a potenciális partnerek, annál jobban zsugorodik a társkereső medence. Ha egy fiatal, csinos dolog fogások a szeme, ne olyan gyorsan, hogy dobja a guppi vissza az óceánban. Lehet, hogy éppen mire van szüksége. Szóval, hölgyeim, kérem: Szeretnél tegyen egy kirándulást Cougar Town?