2012. november 1., csütörtök

Miért társkereső Like Hűtőszekrény Shopping


By Ariane Marder

Igen, ez igaz. Egy valós ember (a 40 év alatti élet az övét, nem kevesebb), azt mondta, hogy társkereső alapvetően hasonló megy Walmart és összehasonlítása hűtőszekrény.

Azt kell mondanom, kapásból, hogy azt mondta a fickó az én sh * t listáját. És ha egyszer hallani a történetet, akkor valószínűleg egyetért abban, hogy megérdemli 2 hüvelykujját lefelé.

Egy barátom már társkereső egy srác az elmúlt évben, és másfél. Úgy tűnt, nagy és igazán belé. Még hozta fel a házasság, és azt mondta neki, hogy kész volt letelepedni. De az utóbbi időben, ő is rendelkezik a felnőtt változata hangyák a nadrágjába, és a második találgatás a kapcsolatot.

Egyik este, miután visszatért a főiskolán reunion, azt mondta neki: "gondolkodtam. Sosem gondoltam, hogy a végén, aki nem volt Ivy League-ben. "(Blogger megjegyzés: EW!) Aztán folytatta, hogy kötelezzék metafora-öngyilkosság:" Nem vagyok az a fajta ember vásárolni az első hűtő Értem. I körülnézzenek, és hasonlítsa össze, mielőtt elkötelezné magát. "

Komolyan, haver, nem lány akar lenni, mint egy háztartási készülék, EVER! És ha van egy Sub-Zero, miért lenne a világ szeretné bármi mást?!