2010. március 23., kedd

Speed Dating for Dummies


Sophia Guida

Négy perc. Négy perc alatt teljesen megvitatására és jelen vagyok, és, igen, lehet beszélni a másik személy életét is. Szóval nagy a nyomás.

"Amikor ezt a sípot fúj, nem számít, milyen aranyos a dátum, vége, és nektek kell lépni, a" fogadó fél mondja.

Elmentem egy speed-randi esemény Philly egy csapat Bryn Mawr barátok. Nekünk volt különböző mértékű beruházás esetén, néhány keresték a szerelmet, az egyes keres új barátokat. Me? Én csak végig a fuvart. A barátom találta az esetben, ha online, egy telek hívott HurryDate, teljesen fordított Speed Dating a Philadelphia területen.

Kellett trekked át Field House Bár a piac közel-keleti állomás szemközt Reading Terminal. A háziasszony köszöntötte minket a bejáratnál és vezetett minket a VIP terem mögötti bár, félhomályos létrehozni egy kissé romantikus hangulatát. Azt írták alá, és kapott egy nametag egy sor rá. Fából készült asztalok két gyűrűzött a szobában. Úgy döntöttem, az egyik a fal mellett telepedett le, az én külön-speed-dater árú Margarita (plusz só), várva a többi sebesség-daters megérkezik.

Ha egyszer elkezdtük, a férfi résztvevők szétküldött körbe a teremben négy perces időpontok a különböző táblázatokat, míg a nőstények maradtak fel. Minden időpont után, mi történik a jelölés után minden résztvevő nevét, vagy az "Igen, én vagyok érdekelt," vagy "Nem lehet a pokolban."

"Igen, én vagyok érdekelt" nem pontosan azt jelenti, házasság, csak hogy volt egy jó napja. Később azt mondták, elmehetnénk online és küldjön további információk kérésével keresztül HurryDate adatbázisában - valószínűleg elleni védekezés lehetőségét cserkészni vagy egyéb kellemetlen események.

És micsoda megkönnyebbülés! Bár néhány időpontot kellett tökéletesen bájos és kellemes, mások viszont egyenesen ijesztő.

Megjegyzés a leendő speed-daters: ez nem igazán jó ötlet, mikor hallotta, hogy a dátum-tól Bryn Mawr, feltenni neki, ha ő biszexuális.

Is, hogy lehet, hogy nem a legjobb ötlet, javaslat a dátum a végén este. Mi valójában nem ilyen.

Lehet, hogy jobb lenne találni egy közös érdek. Lássuk csak ... Szeretek utazni, és szeretem martial arts. , Hogy úgy tűnt, működik elég jól. Beszélgettem érdemeit Barcelona helyi borok egy dátumot, megtanulta, hogy számoljon 10-ban egy másik kínai, és a kar-birkózott egy fickó Litvániából.

Természetesen az utazási dolog nem sül el. Egy ponton találtam magam, az asztal egy fickó, aki megpróbálta folytatni velem egy agresszív vitát az izraeli-palesztin konfliktusban. Négy perc. Határozottan a "nem" jel számára.

A barátaim voltak jó történetek is. Az izraeli-palesztin rajongó barátom azt mondta õ is együtt éreznek a nehéz helyzetét az orosz zsidóknak.

Egy karakter, mikor hallotta, hogy a barátom akar lenni egy terapeuta, mondta egy vastag ukrán akcentussal, "Tudod én bármikor tanácsot akarsz."

Ugyanebben az a fickó adtam másik barátom egy rögtönzött Kvíz kelet-európai földrajzi és megpróbálta rávenni, hogy menjek haza vele.

Mellett a kilátás, csökkentett árú italokat, mi lenne rendelkezik valaki feltette a maga útján, vagy a speed-dating megpróbáltatás?

"Ez egy hatékony módja annak, hogy tudják az emberek, mondta egy női résztvevő, aki azt hirdette, hogy ez volt a harmincadik alkalommal sebesség randi.

Mások hivatkozás esetén, mint a meglévő eszközök bővítésének baráti körökben. Egy pár meghívott minket a mérnökök egy italra, utána, mondván, hogy csak akkor jött meg minden új embereket. Úgy látszott, hogy tökéletesen tartalom felkapott egy csoportja Bryn Mawr lányok, ha csak a mi kedves társaságát. Mi rendelt újabb fordulója italok és nevetett magunkat buta.

El kell ismernem, ez egy szórakoztató este.

Húsz dátumát. Négy perces. Szóval nagy a nyomás, de nagyon sok szórakozás. Nem rossz.

Speed Dating pour un ensemble plus �g�s