2010. március 26., péntek

Ismerkedés svéd férfiak: hogy a saját sörök


Ismerkedés Svédországban: Amikor Isabel március megérkezett a svédországi Amerikából, azt tűzte ki, hogy megtalálja a saját szőke Bombshell. De a kormeghatározás amerikai stílusú otthagyta rosszul előkészített kezelésére az erős, csendes típus talált Skandináviában.

Sokan, akik költöznek, svédország â € "különösen azok települnek át a kis falvak Lappland â €" a beguiled erős, csendes skandináv típusú vagy egyik tagja a svéd Bikini Team. De annak ellenére, hogy a szerelem hordák bevándorlók, akik fogták a hálóba egy szőke Bombshell, úgy tűnik, könnyebb teljesíteni egy svéd a Mallorca vagy Londonban, mint azt Stockholmban.

Azok számára, akik itt a mi nélkül Sven Svensson vagy Inga kész házat létrehozni, hogyan megy találna Viking felhívni a nagyon egyedül?

Itâ € ™ s nem olyan, mint thereâ € ™ sa hiány kislemez â € "Statistics Sweden jelentések szerint volt egy több mint két millió háztartás 2005-ben egy olyan országban, ahol a lakosság száma kilencmillió. Az igazi probléma az a megállapítás, hogy egy millió.

Az első évben itt voltam, én trawled a campus a Stockholmi Egyetem keresni megvilágosodás. Között társam cserediákok voltak elég franciák, az ausztrálok és a skót az ékezetes meghalni, de a svéd férfi maradt, majdnem olyan ritka, mint az első kézből származó bérleti szerződést.

A bár jelenet hasonló eredményt hozott, de talán IA € ™ m csak túl válogatós. Vedd Magnus és Jonas: bár kezdetben érdekes, a fellebbezés gyorsan alábbhagyott, amikor úgy döntött, a svéd volt a titkos nyelv alkalmas megvitatására barátom Annaâ € ™ s 'attributes' jobbra előttünk. (Hogy igazságosak legyünk, én didnâ € ™ t pontosan az önkéntes információ, hogy én folyékonyan beszélek svédül, de itâ € ™ s saját hibájából készítéséhez feltételezett nyelvi bátorság, vagy annak hiánya, az amerikaiak).

A probléma az erős, csendes skandináv típusú nem az, hogy heâ € ™ s erős, vagy még azt heâ € ™ s északi â € "itâ € ™ s az egész csendes dolog. Csak így lehet lazítani szája van egy pár â € œstora stark.â € Más szóval, ez eltart néhány â € œbig erős beersâ €-hoz kap a â € œstrong csendes onesâ € beszélgető. (Thatâ € ™ s legalábbis, ha olyan helyen prémium beszélgetés â € "ha ön akar-hoz kap azonnal a lényegre, a jobb stratégia lehet, hogy kihagyja az ajak-és kap lazítás teljesen egyenesen az ajak-zár).

De az erős-és csendes-kivéve-ha-részeg doesnâ € ™ t igazán nem is értem. Én, mint aki tudja tartani a saját körben is, amely a szellemes társalgást segítsége nélkül a sör-cum-security-takaró. Vegyük például Calle. Az éjszaka találkoztam vele, ő volt a ragyogó társalgó. Az ügylet megszakító volt, hogy a következő reggel couldnâ € ™ t emlékszik, mit mondott volna az előző este.

Részeg bohóckodás félre, a gyökere az én problémám volt, hogy Svédország nincs kultúrája társkereső, legalábbis, ahogy én értem. Például a svédek donâ € ™ t is megvan a saját szó dátumot. Ön œdejtaâ € â € vagy â € œgà pà ¥ ¥ € dejt.â De a mögöttes fogalom mit kéne tennünk, ha gà ¥ pà ¥ időpont kissé elveszett a fordításban.

Az amerikai fogalma randi származik középiskolában â € "teljes a Korzó és teszi ki a hátulról egy autó. Svédországban, az összehasonlítás, a gyerekek canâ € ™ t kap a vezetői engedélyt 18 éves korig a szülők, hanem szankció co-ed sleepovers.

Az amerikai szabályok a randi játék igen egyszerű: Guy lány megkérdezi, dátum, leány, ha ő igent mond doesnâ € ™ t talál guyâ € ™ s cipő kifogásolható srác lányt vesz el vacsorázni, lány interjúk srác arról a szakma és a jövőbeli hozamok kilátások, pasi fizet vacsora, séta srác lányt, bejárati ajtó, lány felhívja srác, ha sikeresen teljesítette a tesztet.

A fentiekben említett összes kimegy az ablakon, ha itâ € ™ s ideje elkezdeni randi Svédországban. Itâ € ™ s nem teljesen világos, hogy ki kellene venni a kezdeményezést, akinek fizetnie kellene, és mi volna történnie a végén. Általában, ha feladja próbálta kitalálni a választ ezekre a kérdésekre, és tudassa, hogy az alkohol mind a döntéseket.

Van, persze, a hírhedt â € œfika, â € ami kávézunk valakivel, de ez is egy időpontot álruhában. A kettős jellegét az ügy azt jelenti, hogy még ha ismeri itâ € ™ sa mai napig youâ € ™ re nem olyan biztos, hogy tudja, itâ € ™ sa dátumot. Három ilyen fika alkalommal, megálltam láttam egy fickót, ahogy didnâ € ™ t sem áll érdekében (és még kifogyott a dolgokról beszélni megvitatása után a Stockholmi ingatlanpiac a halál).

Maradtunk barátok, és én találtam ki hónappal később, hogy ő szeretett engem â € "de csak hadnâ € ™ t tenni semmit. Bár vannak előnyei eltávolítása hagyományos nemi szerepek társkereső, úgymint a társadalmi szempontból is elfogadható, hogy a lányok, hogy kezdeményezze válik problematikussá, ha egyik fél sem biztos abban, hogy kinek kell tenni az első lépést.

IA € ™ félek IA € ™ ve festett meglehetősen sivár képet randi Svédországban. De ne félj, IA € ™ ve hallottam pletykákat, hogy a romantika sör szemüveg nélkül valóban megtörténtek-e valamikor a közepén a 20. században.

Az egyik stratégia szerelem Svédországban felkarolása érdekében minden rendelkezésre álló technológiákat. Teljes kapcsolatok által lefolytatott SMS. Akárcsak akkor nyújtsa be a jövedelemadók és kap kölcsön a mobiltelefonnal, akkor most gyakorlatilag férjhez, és SMS-ben elvált.

Az internet egy másik hatékony módja annak, hogy a kapcsolatot a svéd álmai. Online társkereső tökéletesen társadalmilag elfogadható, de jobb ha óvakodik, hogy valaki, aki úgy nevezi magát â € € œSwedishCowboy4Uâ és felajánlja, hogy mutassa meg a fiúk. És ne feledd, hogy a részletes keresést lehetővé teszi, hogy kiszűrje az, aki olyan hülye, hogy le magát, mint egy kopaszodó, középkorú férfi két ex-feleség, hat gyerek és 11 ujjakkal.

És az első alkalommal â € œgà pà ¥ ¥ Dejta €-val, aki doesnâ € ™ t képzelet magáról, hogy egy skandináv John Wayne, menjen felfegyverkezve hat doboz nagy erős is â € "minden abban a reményben, hogy találnak egy nagy erős egy másikat.

És ahogy nekem? Nos, én nem a legjobb ember kér tanácsot, hogyan vitatkozik, és a megfoghatatlan hogtie svéd férfi. Után három évvel prowling a stockholmi € â € œdejtingâ jelenet, találkoztam egy amerikai, 3000 mérföldre az otthontól távol.

Isabel március

Varf�r kvinnor som Ugly M�n