Donell Roberson, mint a közel 30 millió amerikai előfizetők számára, hogy más szolgáltatások, mint a Match.com vagy eHarmony.com, töltött órák viewing online profilokat és cseréje az e-mail üzenetek beállítása előtt dátumát.
Mire a 33 éves Los Angeles-i illetőségű valóban találkozott a nők, bár a nyomás, hogy élvezze magát túl intenzív. És voltak, akik dátumát, egyáltalán nem, mint a képeket.
"Nem volt elég időm, ahogy van," mondta Roberson, egy orvosi eladások végrehajtó. "Én lennék a Moody fürdőzés után minden abban az időben az e-mailezés valakit, és akkor nem szórakozik a napon."
Aztán hallott TeamDating.com, egy új helyszínen, hogy hozza baráti együtt. "Ez hangzott, fun, mondta.
Mint Roberson, egyéb egyágyas csalódott a szokásos online társkereső szolgáltatások növekvő mértékben fordul az alternatív "társasági" oldalak párok küld ki a kettős vagy hármas dátumát az enyhíti a feszültséget a kifelé párosával. A fő társkereső oldalak, válaszul a műszak, szintén találni új stratégiákat tartani az ügyfelek több jön vissza.
Frusztrált kislemez fordultak az online társkereső szolgáltatások nagyobb számban óta minden évben új lendületet vett a tendencia 2001-ben, amikor az Egyesült Államok piacán meghaladta a 100 millió dollárt.
Alatt a csúcson a növekedés 2002-ben és 2003-ban az online társkereső piacon nőtt több mint 70 százaléka minden évben elérte a körülbelül 500 millió dollárt szerint a Jupiter Research, a piackutató cég. De a növekedés lelassult, hogy körülbelül 7 százalék ezeket a területeket, míg a társasági oldalak, mint TeamDating.com vagy Meetup.com egyre gyorsabban.
Az új, alacsony kulcs oldalak, amelyek célja a legtöbb ember 30 évesnél idősebb, az egyéneket, hogy csatlakozzanak csoportos tevékenységek vagy socials alapul hobbi vagy érdekeit. Más, lazán szervezett, nem kereskedelmi célú szociális hálózatépítő oldalakon mint a MySpace is vált rendkívül népszerűvé, elsősorban a 15 - és 34 évesek.
Bár a főbb társkereső oldalakon még nem jelent meg alternatívája pár randizás, a telek van még drasztikusabb udvarolt kislemez ingyenes vizsgálatok és az új honlap is, hogy néhány, a munka meg a vadászat. Match.com nemrég bevezetett Chemistry.com. Mint eHarmony.com, tökéletesen illeszkedik az ügyfelek alapuló személyiség profilokat.
Megtétele után egy 30 perces vizsgálat célja annak meghatározása hormonszintek és egyéb tényezők, az ügyfelek kapják meg a személyiség típusát, címkével ellátott, mint a "építője" vagy "felfedező". Ha elégedett a profilt, majd Chemistry.com küld az ügyfélnek, aki öt települések elfogadják vagy elutasítják. Ha egy ügyfél elutasítja a mérkőzés, Chemistry.com küld egy másik. Miután az ügyfél kap egy vonzó mérkőzést, ő is küld egy "hello" üzenet vagy e-mail üzenetet az adott személynek.
De a szolgáltatás is hiányzik az a pont néhány ügyfelek számára. A koncepció ígéretes hangzott, hogy Mike Wallace, egy 36 éves IT-projekt manager Washingtonban. Bár figyelik Match.com néhány hónappal ezelőtt azt mondta, nem éreztem nagyon kényelmes író saját profilját és üzembe magát online, hogy bárki láthassa. Ritkán ellenőrizte a helyszínt és soha nem e-mailben minden nő.
De amikor Match.com e-mailben küldött neki egy ajánlatot, hogy megpróbálja Chemistry.com szabad három hónappal ezelőtt úgy döntött, hogy megpróbálja azt. "A személyiség profil volt, amit annyira cool róla," Wallace said. "És ami a profil adtak nekem, miután átvette a test: az elpusztult."
Mindazonáltal, a három hónap múlva's been a szolgáltatás használata, Wallace nem ért el egyetlen dátumot. A nők, akik e-mailben, hogy megkapta a profilja, mint egy meccs nem érdekelte, egy pedig Észak-Karolinában. És az a néhány utcák ő felvette a kapcsolatot még nem válaszolt a e-mail üzeneteket.
Vajon próbálkozom? Valószínűleg egy ideig, mondta. Azt mondta, rájött, hogy valaki ülés hosszú időt vesz igénybe, és bevallja, nem nagy erőfeszítést tett bele, checking mérkőzések heti legfeljebb.
Ray Doustdar, 33, ugyanazokkal az érzést, amikor ő és egy barátja gondolat fel TeamDating egy év és egy fél ezelőtt. Forgalmas munkát, mint a vállalati tanácsadó és több barátja távolodik, vagy férjhez megy, Doustdar társadalmi kör volt, apadó. Megpróbálta Match.com és a Yahoo Personals, de úgy érezte, mintha túl sok időt online.
Tehát a hat hónappal ezelőtt, ő és egy barátja indított TeamDating, ahol a csapatok baráti regisztráció találkozni más csoportokkal vacsora, ital, egy film vagy egy ballgame. Tagság - elsősorban a 25 - és 35 évesek - nem kezd nőni, amíg körülbelül három hónappal ezelőtt. Doustdar azt mondja, hogy jelenleg 7.500 tagja van.
Jelenleg az oldal ingyenes az előfizetők számára, ő és társa remélem, hogy ha ez így maradna a bevételi reklámozással.
Roberson csapata most is látható a honlapon, mert ő kezdett egy nőt látott találkozott a csapat boldog óra.
"Ez csak, mintha bármely más este egy csoportja az én emberem barátok" Roberson mondta. "De nem kell ülni a bárban próbál megütni az embereket."
Indystar.Com