2009. december 30., szerda

A Szkeptikus's Confession Of Speed Dating Experience.

El kell ismernem, hogy az én gondolataim a sebesség társkereső szkeptikus volt a legjobb. Hallottam horror történeteket egységes zsidó nők arról, hogyan mentek be az eseményt, a legnagyobb remények és az ekkor véget ért az érdeklődést a Prozac.

Tudtam, hogy nem a probléma, mint a tabletta-popping egyetlen nő gyerekkorom külvárosában. Srácok a Washington U. tudja, hogy a női lakosság körében, intelligens és képes, és a legtöbb ember itt nem megfélemlíti a női intellektus vagy karrier bátorság. Is, a legtöbb Wash U. hallgatók legfeljebb 30 éves kor. A nagy részét a biológiai óra ketyeg, és nem a rohanás, hogy ez a folyosón még nem kezdődött el.

Szóval amikor belépett az ajtón a Hillel, és elfogta a hányinger érzése, pánik és hiperventilláció, nem voltam benne biztos, ha ezek az érzések jöttek. Nem voltam egyedül - kellett húzni két barátommal együtt, abban az esetben éreztem, hogy a hirtelen késztetés, hogy sprint le Forsyth vissza a dorms. Nem igazán hiszem, hogy lennék meg senkit a mai napig, még kevésbé, hogy feleségül. A legjobb, azt hittem, kapok jó oszlop takarmány, és néhány vicces történeteket mondani az embereknek, az én padlón.

Aztán rájöttem, hogy én pedig már mondtam magamnak, hogy az én várakozások alacsonyak voltak, talán tényleg kerestem valakit azon az éjszakán. Én nem vagyok nagy rajongója a közös élet, és én már él, hogy hónapok most. Be kell vallanom, hogy a keresési egy NJB (Nice zsidó fiú) továbbra is annak ellenére, hogy az összes barátom 'mantrákat arról, hogy milyen jó is, hogy egységes és szabad.

Amikor végre tenni magam bemegy a szobába Speed Dating, azt mondtam magamban, hogy ott voltam az én oszlop. Ha tudtam magam úgy, hogy nem volt semmi nyomás és a kilátások, talán nem tűnne mintha tényleg ott ül a titkos reménye találkozó emberének én (a zsidó és az én anyám) álmok.

Én lennék a hazugság, ha azt mondanám megtaláltam barátom minden pasi, hogy én töltöttem 2-3 percig beszélgetett azon az éjszakán. Szeretnék is hazudik, ha azt mondanám nem voltam szórakozott, vagy kíváncsivá minden srácot, aki leült előttem. Ott volt a srác, aki azt mondta nekem, hogy az izraeli hadsereg és azt térd sérülés üldöz egy arab. Aztán ott volt a fickó, aki odafordult annyira alacsony az ülésen, hogy úgy éreztem, mintha már voltak héber iskola minden elölről, és én voltam a lekérdezésének tanár.

Azt hiszem, a mélypont a randi folyamat akkor jött, amikor beszéltem egy pasival, aki még csak nem is megy Wash U. Amikor megkérdeztem tőle, hogy mi a súlyos volt, azt mondtad, hogy oroszlán szelídítés. Megkérdezte a saját családnevét és azt mondta, ő elektronikus levél én. Kiderül, ő is megkérdezte, én suitemate neki e-mail címét. Érdekes, hogy amikor megkérdezte, mit csinált, de hirtelen szerzője homo-erotikus regényt.

Egy óra múlva a sebesség randi, nem volt valaki véletlenül a köpés a fejem, valaki kérdez, ha én jogi és még egy ember ugrik 6 méterre tőlem, amikor mondtam neki, hogy én fekete-fehér gólya évente - a középiskolából. Egy ideig azt hittem, hogy a kísérlet volt egy mellszobor. Majd egy új fiú leült. Beszélgetésünk mintha áramlás könnyen és úgy éreztem, sokkal inkább a könnyű ezt a fickót, mint amire az oroszlán-szelídítő, vagy az egyszemélyes Öntözés.

A vándorlás során vissza Forsyth, hogy a negyven, azt kérdőjelezte meg, hogy a sebesség társkereső élmény volt, megérte. A torkom is kiszáradt a beszélt ennyi embert ilyen rövid idő alatt. A fejemben volt, nem heverte ki az összes kis-talk kénytelen voltam, hogy én kezdett depressziós érzés. Speed Dating volna szórakozás egy éjszakára, de mi van, ha én vált valósággá? Új emberekkel találkozni a szórakoztató, de mi van, ha nem találok az egyetlen ember vagyok, azt jelenti, hogy együtt?

Amikor odaértem a Facebook-hoz lát ha az oroszlán-szelídítő valójában megpróbált kapcsolatba lépni velem, láttam, hogy volt egy új üzenetet. Ez volt az egyik srác, akinek a nevét nem felejtette el, az egyik srác nem sorolta be az ő eklektikus tömb személyiségjegyek és a hobbi. Azt akarta, hogy velem lógni távol a veszélyeket a sebesség randi.

Így a végén az éjszaka, én arra a következtetésre jutott, hogy a sebesség randi volt, nem olyan rossz, mint ahogy tette azt ki kell lennie. Bementem azzal, amit gondoltam alacsonyak voltak elvárások, aztán hyperventilated és menekülni próbált - de végső soron én ért véget az éjszakát egyfajta beteljesülés. A legrosszabb, a sebesség randi volt kontinuumát kínos beszélgetés, erőltetett nevetés és néhány hátborzongató találkozás. De a végén, amikor a legkevésbé várnád, én valóban találkoztam egy NJB. Persze, én nem küldi ki az esküvői meghívókat még, de nem vagyok Downing vodka és tabletták sem.

Rájöttem, hogy az élet lehetne olyan, mint sebesség randi. Mindenki bemegy azt valamilyen elvárás, akár elismerik, akár nem. Egy ponton, vagy egy másik, mindenki megkapja a nyárson, hazudott, vagy más módon árt a veszélyeivel randi. Ha nem változnak meg magad, hogy valaki vonzó, és ha van egy kis hit, akkor a végén kellemesen meglepett.

Coisas importantes a fazer antes do seu grande