2009. december 31., csütörtök

A Female-mailben

Itt egy tipp, hogy én személy szerint többször tesztelték a területen nagy eredményeket. Ezt nevezik annak fontosságát, hogy egy női barátom.

Ez a lány kell, jól keres, és a kapcsolat akkor vele lesz szigorúan plátói. Nincs szex, nincs csókolózás, nem Hanky Panky. Még ha elveszíti a barátja, reménytelenül társkereső rándulások, vagy bármi, akkor nem barlang kell neki, lehet, hogy szexuális kapcsolata, mióta van neki jó barát.

Amint ezeket az érzéseket, hogy ő nem megy, akkor lesz a legjobb barátja. Ő mindig nagyon beszélni benneteket, hogy az emberek és különösen a lányok számára. Nos, itt van, miért ez az új csaj barátja lesz nagy segítséget nyújtanak az Ön számára:

Ő adhat tanácsot az öltözködés szokásait. Ő segít üzlet és felszerelést, hogy össze fog neked vonzó. Tudod ugrál le az ötleteket, és õ fogja mondani az igazat.

Önnek meg kell főzni a tanulás ma már, és mi jobb módja, mint főzni a csaj barátom! Nem fog szeretni, akkor is lesz egy nagy idő. Győződjön meg róla, és tudja, mit szeret enni. A legtöbb lányok tömege tudatos, úgy főz valamit, hogy a lány nem érzi bűnösnek eszik. Halak, zöldségek, csirke, stb

Thanks to my friend csaj, ha főzök egy lány, most is elhadar hány kalória van ilyen vagy olyan. Több pontot szerzett nekem. Is, a legtöbb lány manapság nem lehet főzni, mint az anya vagy a nagymamák, tehát ez egy eszméletlen élmény a számukra.

Ő egy nagyszerű Wingman az Ön számára, és mivel van neki jó barátom, ő is ezt az ajánlattételt az Ön számára természetesen.

Találkoztam egy nagyszerű lánnyal nem túl régen, mert a csaj barátom találkozott vele a fürdőszobában, és ő panaszkodott, hogy a fiúk a klubban volt dorks. A barátom bemutatott a lány és beszélgetett velem egészen addig a pontig, hogy én hogy ki a lány perccel később! Mind a nyitó játékot tették számomra a lány.

Chick make friends jó barátok! De már csak be kell egy, nem 10. Ő mindig megmondom, miért bármit kislány Ön randi vagy olyan volt, hogy bármit csinál ön csoda róluk. Nagy tanáccsal látta el a belsejében egy nő agyában!

Ha ő jó néz ki, és azt a két megüt egy klub, a nők fogják észrevenni, hogy több.

Találkoztam egy pincérnő, aki egyszer már-már engem és a csaj barátom néhány italokat. Elmentem a büfé elkapni és italt megváltoztatni a végzést. A pincérnő megkérdezte a barátnőm még mindig ugyanaz inni akart a lány korábban megrendelt. Azt mondta, hogy nem a barátnőm, ő a legjobb barátom.

A lány szeme felragyogott, és azt mondta: "Hú, ez szokatlan." Azt válaszoltam, hogy én, mintha egy női barátom, mert örülök, hogy lógni egy nő, aki nem vagyok érdekelt, és csak a barátok. Ezt az üzenetet küldött, hogy én vagyok az az ember, és azt, hogy a választást. Aztán elmosolyodott, és visszament a helyem.

A pincérnő, annak érdekében, hogy ha igazat mond, azt mondta a barátom, "Szóval ti csak barátok, mi?" Az én barátom csaj azt válaszolta: "Hell yeah!" Gary egy fantasztikus barátom! "

Saját csaj barátja és a pincérnő, és mentem vissza a helyemre, és később volt néhány italt. Én megölelte a barátom búcsút és gondoskodjanak arról, megkapta a maga fülke oké (egy másik pontja számomra a pincérnő szemében). Hogy a pincérnő és én feküdtem egész éjjel, és igazán kényelmes volt körülöttem. Most a csapos a munkáját keresetet akar tőlem! Őrült!

Chick barátok, hogy jól nézel ki.

Én azon kívül, hogy néhány friss levegőt, miközben várja, hogy befejezze a barátom megy a mosdóba, és észrevette a két lányt szukák, hogy minden ember azon kívül, mint a fiúk közelebb őket. Én szokás szerint figyelmen kívül hagyni őket.

Ők odalépett hozzám, és elkezdtünk beszélgetni. Azt tartják, hogy casual. Most, barátom, van egy szilárd 9 Bangin a testét, és ezek a lányok 8-9. Tudták, és arra gondoltam, tudtam is, de én nem játszott saját buta játék, és nem tettem őket egy talapzaton. Egyfolytában próbál razz nekem, de nem szerencse. Egy nő még akkor is azt mondta: "Lefogadom, hogy soha nem volt valami jó ez előtt!"

Abban az időben a barátom kiment, tettem a karom körülötte, és azt mondta a többi lány, aki meglepett, hogy élveztem a találkozást, és mi elment. A következő héten Lefeküdtem az egyikük, és azt mondta később, hogy azt gondolták, hogy jobb, mint a férfiak általában találkozhatnak, és szóltak tehát az én barátom csaj, aki nem volt velem ebben az időben.

Elmagyaráztam a barátság dolog, és megdöbbenve és tartott kérdezi, ha valaha is együtt jár. Azt válaszolta, hogy ő a barátom volt, és hogy én nem vonzza őt az említett módon. Ismételten, szarvas a fényszórók nézett ki mindkettő.

Ez nem szokványos, hogy egy plátói barátja a másik nem, tehát ez szerkezet nagy.

A trükk az, hogy jó barát neki minden módon egy barát lehet. Ez azt jelenti, ha ő is a száraz varázslatot a társkereső és ő teszi tudatalatti szexuális közeledését, akkor nem jár nekik. Te vagy a férfi és csinál a választást. Nem fog szeretni, mint egy barát még, hogy nem jár vágyainak, hogy állapítson meg. (Hidd el, ő majd egy bizonyos ponton próbálja, hogy állapítson meg.)

Ha nem feküdt neki, csók a barátság és mindezeket az előnyöket viszlát. SO Ne csináld! Ő segít pontszám több, mint a csirke tudod képzelni.

Tegnap este engem és a jelenlegi szerelme, (akit én csaj barátom bemutatott) volt, és kb. Mind a hárman megüt a táncparketten, és mivel az én barátom csaj tudja, nem fogok megérinteni, vagy töltse le a rossz ötlet volt köszörülés rajtam, valamint a szerelmem érdek. Minden férfi odajött hozzám, és később szeretné tudni a titkomat. Van számos ingyenes italokkal éj srácok akar tanácsot, és 2 lány számát, aki látott engem táncolni velük.

Így aztán, ha a projekt minősége, ha megjelenik két meleg csibéket. Ön a jointot. Mindenki tudta, hogy tulajdonában van, és mi volt a legnépszerűbb.

Mert az én barátom csaj, a nők bemelegítés után nekem beszélek velük és azt mondom, mint valami ", és ez a legjobb barátom Kelly." Persze a lány azt szeretné tudni, mi van, így mindketten mondd el neki, és akkor menj a fürdőszoba (tipikus nő). Ez az, ahol én csaj barátom beszél velem, és válaszol minden olyan tipikus női kérdés, amikor a fiúk. Így végül figyelembe, hogy a lányt haza aznap este.

Szóval ez remekül működik, de a csaj barátja, hogy jó legyen és úgy néz ki kell az a fajta lány, aki szép ruhákat visel, stb

Szóval, itt van, mit tehetünk érte, és megtanul egy-két dolgot:

Mindig segít neki tanácsot, srácok. Segítsen neki képernyő neki a potenciális szerelmi érdekeit. Figyeljük meg, akik odajönnek hozzá, és chat. Közlemény, amit mondanak, mit csinálnak, és figyelje a testbeszéd. Most megtudhatod, hogy annyira figyeli őket, vagy nem neki pontszám számjegy, plusz lehet, hogy újabb cool fickó barátja. (De emlékezz rá, talán akar lenni szép, hogy ön-hoz kap neki.)

Mindig kínálnak neki tanácsot, ha úgy gondolja tudta használni. Védeni, és úgy viselkednek, mintha ő, mint egy nővére van. Elvégre ő kell! Egy igazi barát, nem fakery! Nő tudja, mikor vagyunk szimulál, ne csináld. Plusz, lógsz a Hottie fog felkészülni a találkozást. Leszel kényelmes körül forró lányok, annyira, hogy többé nem csinál ön nyugtalan vagy ideges.

Segítsen neki meg annyi, amennyit csak lehet, legyen ő védőháló, ha ki. Egyszer egy srác nem vesz sem a választ, mikor nyomul rá, úgyhogy mondtam neki, hogy verte meg. A lány egy kicsit ideges, és akart menni a mosdóba.

Egy csapat lány a szomszédos asztalnál láttam az egészet. Megkérdeztem a legkevésbé egy aranyos az asztalnál, ha ő lenne kísérettel haveromnak a fürdőszobába. Egyetértett, és a meleg sem jött át, és megdöbbent! Ő vett nekem, italok egész éjszaka és átjött a következő napon, hogy nekem egy kis szeretet. Azt hittem, a legtökösebb srác a lány valaha is találkozott, főleg mikor csaj barátom mondta neki, hogy félelmetes vagyok ....

Tehát el egy női barátom, segítsen neki arra, hogy egy jó barátja és ő nyitja meg kapuit az Ön számára több, mint eddig elképzelni sem tudott.

Most, fontos megjegyezni, hogy ne csókold meg csaj barátja csikk túl sok. Nem akarod megjeleníteni gyenge, akkor csak azt, hogy kezelni vele, mint az egyik srác barátok nélkül az összes fing viccek, stb kezeljük vele, mint egy hölgy, és soha ne nézz mellében! (Hát, nem kapni.)

I love my chick barátom és ő az egyik legjobb barátom. Ő lesz számomra előírt valamennyi időt és boldog csinálni. Segítek neki a férfi tanácsát egész idő alatt, és én segítettem neki megfelel egy félelmetes fickó, mint én, nem túl régen. Ő örökre köszönetet mond nekem ezt. Ránézek, mintha nagyrabecsülésemet neki, hogy segítsen nekem ki annyira!

Még egy utolsó dolog, ez az új csaj barátja nem lehet egy lány egyszer megpróbálta megütni, és a lány leszállt Önt a "Let's just be friends" zónába. Ő egy lány, találják meg az nem más, mint barátság. Ő lesz a meghökkentette ez és ez hihetetlen, hogy nézel a szemébe.