2011. augusztus 11., csütörtök

Csábítás a Dance


Előfordult már, szerette volna megtartani sok nő karjai, azokat vizsgálja meg a szemét, és azokat vágy a több?

Nos, ez nagyon egyszerű - megtanulni táncolni.

Én nem beszélek hangos disco klub, hanem a társadalmi táncok, mint a swing, vagy bármely más, ahol lehet vezetni a nők, spin őt abba az irányba, amire vágysz, és őt keresi mélyen a szemébe.

Én eddig csak táncol egy kicsit több mint egy éve, és mi a különbség, hogy megtette az én társadalmi életben. Én egy ilyen "soha tánc figurák" mert ez egyszerűen nem jó. De hadd mondjam el, egy igazi Don Juan ismeri a cselekmény csábítás. És csábítás a tánc csak egy sugárút ő zsebében.

Csak a minap mentem ki egy időpontot, hogy a swing klubban. Nem hittem, hogy hány egyedülálló nők voltak a klubban, a fal mentén csak haldoklik, hogy vezető szerepet a táncparketten. És hogy egy igazi jó bunkó, én hagytam a dátum egy darabig, és odament, és táncolt a három gyönyörű hölgy (nem egyszerre).

Ember tettem szórakozást! Néhány perccel később az egyik lány odament az asztalunkhoz, ahol én és időpontját is, amelyek egy-két ital között táncok, és azt kérdezte (inkább követelte), hogy táncolok vele. Tehát, hogy egy jó bunkó tettem.

Most lehet, hogy gondolkodás - mit tett, hogy nem?

Úgy tettem dátum hiszem, hogy én nagy az igény. Ez ültetett mag az én időpontját fejében, hogy bár ő volt velem, én is nagyon könnyen választhatnak más nők, akik jobban, hogy boldogan táncolni velem. Azt is bemutatott egy dominancia és a bizalom, és hogy ott voltam, hogy egy nagyon jó időt ... az én dátum vagy más nők.

És az ember, ugye soha megváltoztatni a dátumot viselkedését azon az éjszakán. Ő hajlandó volt bármit megtenni, hogy legyen szíves nekem, és hidd el, ő nem csak hogy mit akarok vele csinálni.

(Nem én voltam az egyetlen fiú ott a klubban. Voltak más srácok ott csak iszik, és megnézni!)

Tehát a lényeg itt ... megtanulni táncolni, és az ajtó megnyílik neked. Ez a bizalom, tartsa meg a csúcsformában, és legfőképpen, hogy nő fel téged.